luni, 24 ianuarie 2011

Sms Dragoste

1.Viaţa se termină când vă opriţi visezi, speranta se termină când tu nu mai cred si iubirea se termină atunci când vă opriţi grijuliu. Deci, speranţă şi iubire vis ... Profita Beautiful Life
2.Timpul va zbura mereu, dar dragostea noastră nu va muri niciodata 
3.Am de gând să scrie pe toate cărămizi te iubesc si imi doresc ca tu sa sa fi langa mine restu vieti
4.Iubesc toate stelele de pe cer, dar ele sunt nimic în comparaţie cu cele din ochii tai!
5.Eu sunt acum în spital. După 5 minute, voi fi transferat la o sala de operatii. Medicul mi-a spus, voi muri dacă voi mai primi SMS.
6.Dacă se încadrează în râu există o barca .. dacă se încadrează în bine nu există frânghie .. dar dacă se încadrează în dragoste nu există nici o speranţă
7.Esti ca soarele atat de cald, eşti ca şi zahăr, aşa dulce ... esti ca tine ... şi asta e motivul pentru care te iubesc!
8.Dacă iubeşti pe cineva, pune numele lor într-un cerc, în loc de o inima, pentru ca inimile se pot rupe, dar cercurile merge pe pentru totdeauna
9.LOVE .. L = Lacul de Durerilor .. O = Ocean of Tears .. V = Valea Mortii .. E = sfârşitul vieţii ....
10.Trebuie să fii un alergator bun pentru că toata ziua alergi prin mintea mea, trebuie să fie un hoţ bun pentru că ai furat inima mea
11.Stii ca dupa tine ma topesc
Stii ca fara tine innebunesc
Nu vreau sa iti cer nimic mai mult
Stai macar sa te sarut


Daca aveti un mesaj de dragoste lastil la mesaje

Un comentariu:

  1. 9:32 PM 1/24 Da-l mai departe si cine te iubeste iti va da buzz!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ te iubesc ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ? ia sa vad....... cate buzz-uri primesc scz de mass l-am primit si eu BUZZ!!!
    10:32 PM 1/24 Daka ai avea posibilitatea de a alege ... ce ai vrea sa-mi fi 1 = iubit 2= best friend 3= frate-sora 4= amici 5= nimic = astept raspuns ?? ?? ?? ?? ?? da mai departe iar cn te iubeste iti va da buzz...scz l`am primit sh ew

    RăspundețiȘtergere